ابهام عجیب در مورد دیدار تراکتور - ماشین سازی، دورهمی خانوادگی!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در هفته ششم رقابت های لیگ برتر تراکتورسازی تبریز مقابل ماشین سازی این شهر قرار می گیرند. ماشین سازی که در واقع همان گسترش فولاد دو هفته پیش است و وابسته به مالک فعلی باشگاه تراکتورسازی.

ابهام عجیب در مورد دیدار تراکتور - ماشین سازی، دورهمی خانوادگی!

هرچند ظاهرا اسناد و مستندات به گونه ای تنظیم گردیده که دیگر هر دو باشگاه متعلق به یک فرد و یک شرکت نباشند اما در این فاصله زمانی کوتاه چگونه می توان پذیرفت که هرگونه ارتباط دوجانبه قطع گردیده و ماشین سازی تبریز با مدیریت هوشنگ نصیرزاده هیچ ارتباطی با همان گسترش فولاد چند هفته پیش باز هم با مدیریت هوشنگ نصیرزاده و مالکیت زنوزی ندارد؟

نکته جالب اعمال تغییرات فنی در این باشگاه و در فاصله کمتر از یک هفته به بازی مقابل تراکتورسازی است. فیروز کریمی سرمربی ماشین سازی که نتایج خوبی به دست آورده بود و با وجود تمامی مشکلات عجیب و بی سابقه این باشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن تیم خودش را برای حضور در لیگ برتر آماده کرد به یک باره و در آستانه شهراورد تبریز برکنار شد!

و جالب تر اینکه رضا مهاجری که مدیر فنی تیم تراکتورسازی در ابتدای فصل بود حال به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی انتخاب گردیده است.

سوال اینجاست که چرا سرمربی موفق ماشین سازی پیش از دیگر بازی های این تیم به طور مثال قبل از مسابقه با تیم های مدعی دیگری مثل پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان و ..... برکنار نگردیده است؟

همه این اتفاقات بیش از گذشته فلسفه قانون ممنوعیت حضور دو تیم با مالکیت واحد در یک لیگ حرفه ای را تایید می نماید، قانونی که در زمان تعارض منافع یک مالک ، سلامت و فیرپلی ورزشی حاکم بر فوتبال را مورد حمایت قرار می دهد.

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1927

به "ابهام عجیب در مورد دیدار تراکتور - ماشین سازی، دورهمی خانوادگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام عجیب در مورد دیدار تراکتور - ماشین سازی، دورهمی خانوادگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید