افتتاح 150 پروژه امدادی و عمرانی هلال احمر در هفته دولت

به گزارش مجله سرگرمی، بهرام غیبی در مصاحبه با مهر، با بیان اینکه 150 پروژه امدادی و عمرانی به منظور افتتاح در هفته دولت و دهه مبارک فجر در نظر گرفته گردیده است، به تشریح جزئیات افتتاح و بهره برداری از 23 پروژه و طرح عمرانی هلال احمر در هفته دولت پرداخت.

افتتاح 150 پروژه امدادی و عمرانی هلال احمر در هفته دولت

وی با تاکید بر اینکه 150 پروژه امدادی و عمرانی به منظور افتتاح در هفته دولت و دهه مبارک فجر در نظر گرفته گردیده است، گفت: 23 پروژه عمرانی و امدادی هلال احمر شامل پایگاه های امداد جاده ای و کوهستان، ساختمان اداری، داروخانه، سوله و انبار امدادی، پد بالگرد و .. در 10 استان کشور همزمان با هفته دولت افتتاح گردیده است.

غیبی با بیان اینکه ساختمان اداری امدادی نجف آباد و ساختمان EOCبه ترتیب به متراژ 2 هزار و 780 و 550 متر مربع در استان اصفهان افتتاح شد، اضافه نمود: سوله امدادی شهرستان کنگان، پایگاه امداد جاده ای حسن نظام و پایگاه امداد جاده ای گرگور تنگستان هم با حضور مسئولان در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر به افتتاح پروژه های امدادی در استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی اشاره نمود و یادآور شد: انبار امدادی خوسف واقع در استان خراسان جنوبی، ساختمان آنست و سوله انبار امدادی شماره 2 واقع در استان خراسان شمالی به بهره برداری رسید و افتتاح ساختمان اداری امدادی سبزوار، سوله انبار امدادی جدید تایباد و سالن اجتماعات ده دی واقع در استان خراسان رضوی نیز افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر در استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، اظهارداشت: پایگاه های امداد و نجات دهدز، گتوند، هفتگل و شهیون هر کدام با زیر بنای 650 متر مربع در استان خوزستان افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد؛ به علاوه سالن چند منظوره (بندر ماهشهر) نیز با حضور مسئولان افتتاح شد. در استان چهارمحال و بختیاری نیز مجتمع فرهنگی امدادی فارسان، مجتمع فرهنگی امدادی کوهرنگ و امدادسرای شهرکرد مورد بهره برداری نهاده شد.

به گفته غیبی، پایگاه امداد کوهستان تفتان، پایگاه امداد جاده ای پلیس راه زاهدان واقع در استان سیستان و بلوچستان و پایگاه های امداد جاده ای دالین سپیدان و خرامه در استان فارس هم از دیگر پروژه های مورد افتتاح در هفته دولت بوده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر اعلام نمود: کلنگ زنی 3 پروژه عمرانی جمعیت در استان های مرکزی، البرز و قزوین هم در این هفته انجام گردیده و با تامین اعتبارات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2356

به "افتتاح 150 پروژه امدادی و عمرانی هلال احمر در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 150 پروژه امدادی و عمرانی هلال احمر در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید