ایرفرانس پروازهای خود به ونزوئلا را لغو کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شرکت هواپیمایی ایرفرانس به بهانه نگرانی های امنیتی پروازهای خود را به کشور ونزوئلا لغو کرد.

ایرفرانس پروازهای خود به ونزوئلا را لغو کرد

در بیانیه صادره از سوی شرکت هواپیمایی ایرفرانس در این خصوص آمده است: به دلیل نگرانی های امنیتی، پروازهای ونزوئلا در راستا رفت و برگشت از 23 تا 25 ماه جاری میلادی (4 تا 6 اسفند ماه) لغو می شوند.

لازم به ذکر است ونزوئلا طی روزهای گذشته با تحولات سیاسی مهمی روبرو بوده است.

خوان گوایدو رئیس مجلس ملی ونزوئلا و رهبر شورشیان مخالف دولت این کشور چهارشنبه 23 ژانویه به دنبال تظاهرات ضد دولتی در کاراکاس خود را رئیس جمهوری موقت این کشور اظهار داشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز با نقض منشور ملل متحد بر لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل پس از سخنان گوایدو با انتشار بیانیه ای مضحک اظهار داشت: خوان گوایدو، رئیس مجلس ملی ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهوری موقت این کشور به رسمیت می شناسم!

نیکلاس مادورو طی سخنانی در جمع طرفداران خود مقابل کاخ ریاست جمهوری کاراکاس اظهار داشت: ونزوئلا تمام روابط خود با آمریکا را قطع نموده است. این کشور درصدد کودتا علیه دولت قانونی و منتخب در ونزوئلا است. تمام دیپلمات های آمریکایی در ونزوئلا در عرض 72 ساعت باید کشورمان را تَرک نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13165

به "ایرفرانس پروازهای خود به ونزوئلا را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرفرانس پروازهای خود به ونزوئلا را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید