بانوان ورزشکار استان قزوین ظرفیت کسب مدال های آسیایی را دارند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، به گزارش خبرنگاران، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال ورزشی در استان روز سه شنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین بکان معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، افسانه حسن نایبی معاون توسعه ورزش بانوان، مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان و اردشیری مسئول حراست در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

بانوان ورزشکار استان قزوین ظرفیت کسب مدال های آسیایی را دارند

در این نشست افسانه حسن نایبی معاون ورزش بانوان استان ضمن تشکر از همکاری خوب رسانه ها اظهارداشت: ورزشکاران زن استان قزوین با کسب 4 مدال در بازیهای آسیایی توانمندی خود را نشان دادند و این درخشش جای خوشحالی و افتخار دارد.

وی اضافه کرد:درهیئت های ورزشی استان بیش از 72 هزار ورزشکار ساماندهی گردیده داریم و حدود 400 هزار نفر نیز در ورزش همگانی مشارکت دارند که این روند بسیار مطلوب است.

حسن نائبی یادآورشد: برنامه محور بودن در اداره ورزش باعث موفقیت گردیده و امیدواریم در رقابت های پارآسیایی هم بتوانیم مدال های رنگارنگی را کسب کنیم.

مهران قاسمی معاون جوانان اداره ورزش استان قزوین هم گفت: ورزش استان با همه ناملایمات و کمبودها در حال پویایی و توسعه است.

وی اضافه کرد: با همه انتقادهایی که به ورزش استان وارد است اما دستاوردهای خوبی داشته ایم و در یک سال گذشته در حوزه عمرانی، توسعه فعالیتهای ورزش، نظم اداری و امور جوانان اقدامات موثری اجرا شده است.

در ادامه محمدرضا جباری سرپرست خبرنگاران استان قزوین با اشاره به رویکردهای جدید مدیریت ورزش در جوان گرایی و توسعه رشته های همگانی گفت: بدون شک هر رسانه یک ظرفیت و یک نوع تاثیرگذاری دارد اما برای موفقیت باید از مجموعه توانمندی رسانه های مکتوب، مجازی و دیداری و شنیداری برای اطلاع رسانی در ورزش بهره برد.

وی اضافه کرد: با نگاه عدالت رسانه ای باید نوع حمایت و تعامل اداره ورزش با رسانه ها بر اساس میزان تاثیرگذاری، انتشار اخبار و کیفیت اطلاع رسانی تنظیم گردد تا شاهد مشارکت بیشتر رسانه ها و پویایی در این عرصه باشیم.

امیر رجبی مسئول خبرگزاری برنا اظهارداشت: پیشنهاد می گردد در خصوص جوان گرایی و استفاده از جوانان در بدنه مدیریت ورزش و هیئت های ورزشی اقدامات جدی تری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: استفاده از نظر روزنامه نگاران با تجربه ورزشی در تصمیم گیری ها می تواند برای مدیرکل ورزش مفید باشد و در این میان فعال شدن کمیته ورزشی نویسان می تواند دربررسی مسائل هیئت های ورزشی و یاری به مدیریت مجموعه موثر باشد.

مهدی چگینی خبرنگار باشگاه خبرنگاران هم گفت: در خصوص آموزش روابط عمومی های هییت های ورزشی ضروری است برنامه ریزی مدونی گردد تا در خبر رسانی شاهد پویایی بیشتری باشیم.

رشوند خبرنگار صدا و سیما هم گفت: رسانه ملی با تهیه و پخش بیش از 17 برنامه ورزشی ویژه بازیهای آسیایی توانست در معرفی ورزشکاران قزوینی که عازم این رقابتها بودند موفق عمل کند و اطلاع رسانی مناسبی صورت گرفت.

وی بیان نمود: در سالهای اخیر اقدامات خوبی برای توسعه ورزش استان اجرا شده و امیدواریم این روند ادامه یابد.

در سرانجام مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از تعدادی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان در امر ورزش تجلیل کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2993

به "بانوان ورزشکار استان قزوین ظرفیت کسب مدال های آسیایی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان ورزشکار استان قزوین ظرفیت کسب مدال های آسیایی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید