با شماری از بهترین هتل های ارزان تبریز آشنا شویم

به گزارش مجله سرگرمی، اگر بدنبال مکانی زیبا با آثار تاریخی بی نظیر هستید، صد در صد یکی از انتخاب های شما می تواند تبریز باشد. البته آب و هوای مناسب تبریز را تنها در تابستان و بهار می توانید ببینید، زیرا دارای سرما، برف و کولاک بسیاری در پاییز و زمستان است. پس، به نوعی می توان گفت فصول مناسب سفر به تبریز بهار و تابستان هستند. اول موردی که در سفر به این شهر باید بدان توجه کنید، مسئله اقامتگاه هست. ممکن است بودجه لازم را نداشته باشید تا در هتل های لوکس تبریز اقامتی دلپذیر را تجربه کنید. پس، ما در مقاله بهترین هتل های ارزان تبریز تصمیم گرفتیم تا چند تا از معروف ترین هتل های ارزان تبریز را به شما معرفی کنیم. با ما و لیست برترین هتل های ارزان تبریز همراه شوید.

با شماری از بهترین هتل های ارزان تبریز آشنا شویم

هتل نوساز اهراب

با هتلی سه ستاره و نوساز آغاز می کنیم که یکی از عظیمترین ویژگی هایش، موقعیت جغرافیایی است، چرا که با نزدیکی به ایستگاه های بی آر تی شهر و همچنین خیابان مهم امام، این امکان را به مسافران می دهد تا به راحتی برای گشت و گذار و دیدن مناظر زیبا و آثار تاریخی اقدام نمایند. همچنین، ایستگاه مترو نیز بسیار به این هتل نزدیک بوده و این حق انتخاب از وسایل نقلیه را به مسافران می دهد. از امکانات درون هتلی این مورد از بهترین هتل های ارزان تبریز می توان به تبدیل ارز، اینترنت، روم سرویس، خشکشویی و .... اشاره نمود.

هتل دریا

از دیگر هتلهای سه ستاره موجود در شهر، هتل دریا بوده که برای علاقمندان به آثار تاریخی بسیار مناسب است، چرا که به خانه مشروطه، مقبره الشعرای تبریز و بازار تبریز نزدیک هست. علاقمندان به ورزش بیشتر به این هتل علاقه دارند، چرا که دارای امکانات ورزشی نظیر استخر عظیم شنا، زمین فوتسال و سالن بدنسازی هست. حتی، می توان گفت از نظر درمانی هم بسیار مناسب است، چرا که درست رو به روی بیمارستان بابک واقع شد.

بیشتر بخوانیدخانه مشروطه، یادگاری از دوره پرهیاهوی قاجار مقبره الشعرای تبریز | نقطه اتصال فرهنگ و تاریخ ایران زمینبازار تبریز | یکی از عظیم ترین بازارهای ایران

هتل سینا

از معروف ترین هتل های ارزان تبریز می توان به هتل سینا در خیابان امام خمینی اشاره نمود که با توجه به امکاناتی چون رستوران، تاکسی سرویس، صبحانه برای تمامی اتاقها، آسانسور و پارکینگ برای اقامت ایده آل هست. عظیمترین ویژگی این هتل موقعیت، جغرافیایی اش است، چرا که این خیابان با توجه به مرکزیت و طولی که دارد یعنی از غرب به شرق تبریز است، اصلی ترین خیابان محسوب می گردد.

هتل آپارتمان مجهز ارس

اگر می خواهید به بازار سنتی تبریز نزدیک باشید، می توانید هتل آپارتمان ارس را با مساحت تقریبی دو هزار و دویست متر مربع که دارای 8 طبقه است، انتخاب کنید. این هتل آپارتمان با وجود امکاناتی نظیر تمامی لوازم خانه که در اتاقهای دو خوابه اش تأمین شده اند، بسیار ارزان هست.

هتل استقبال

هتل استقبال یکی از بهترین هتل های ارزان تبریز بوده که اقامتی راحت را با قیمتی مناسب برای مسافران فراهم کرد. علاوه بر قیمت مناسب و اتاقهایی که تمامی امکانات رفاهی مورد احتیاج را دارند، هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی هم هست. این هتل در منطقه تاریخی ششگلان و محله تاریخی سرخاب قرار گرفته و دسترسی راحتی را به مناطق دیدنی تبریز فراهم نموده است.

هتل سهند

از امکانات هتل سهند میتوان به پارکینگ، آسانسور و رستورانی با تنوع غذایی بالا اشاره نمود. این مورد از برترین هتل های ارزان تبریز در خیابان امام خمینی که اصلی ترین خیابان تبریز بوده، هست. از این رو، این امکان را به شما می دهد تا به ایستگاه های مترو و بی ار تی نزدیک باشید تا بتوانید برای دیدن آثار و مناظر شهر بروید.

هتل مروارید

اگر می خواهید در یکی از معروف ترین هتل های ارزان تبریز اقامت داشته باشید، می توانید به هتل مروارید با 100 سال قدمت بروید که بتازگی بازسازی شده و مورد استفاده مسافران قرار می گیرد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی به ایستگاه های بی آر تی برای گشت و گذار راحت مسافرین و نزدیکی به باغ گلستان اشاره نمود تا در صورت تمایل داشتن، صبح یا بعدازظهر به این باغ رفته و با پیاده روی و لذت بردن از فضایش، لحظات خوبی را برای خود بسازند.

هتل آپارتمان بهبود

هتل آپارتمان بهبود که از هتل های ارزان تبریز است، امکانات مناسب و رستوران باکیفیت با انواع غذاهای متنوعی دارد. حتی شما از نظر درمانی هم احتیاجی به نگرانی ندارید، چرا که بسیار به درمانگاه شهید بهشتی و بیمارستان الزهرا نزدیک هست. هتل آپارتمان بهبود برای افراد علاقمند به گشت و گذار هم مناسب است، چرا که به غیر از برج ساعت، بسیار به آثار تاریخی دیگر نظیر خانه لاله ای، خانه استاد شهریار و موزه علی موسیو نزدیک هست.

در ادامه بخوانیداقامتی ارزان را با این هتل ها در تبریز تجربه کنید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102103

به "با شماری از بهترین هتل های ارزان تبریز آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از بهترین هتل های ارزان تبریز آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید