تشریح برنامه های اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم جوانان ایران از زبان معینی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از ملاقات محبت آمیز تیم فوتبال جوانان کشورمان با تیم جوانان ایتالیا اطلاع داد.

تشریح برنامه های اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم جوانان ایران از زبان معینی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره برگزاری اردوها و شرکت این تیم در تورنمنت ترکیه گفت: پس از برنامه ریزی هایی که کادر فنی این تیم به فدراسیون جهت کسب آمادگی ارائه کرد و خوشبختانه حمایت های خوبی که از سوی رئیس فدراسیون، کمیته فنی و توسعه و کمیته جوانان صورت گرفت، مقرر شد این تیم به تورنمنت ترکیه اعزام گردد.

وی ادامه داد: امروز اردوی تیم جوانان برگزار خواهد شد و پس از برگزاری تمرینات و انجام دو بازی محبت آمیز، قرار است تا این تیم به ترکیه سفر داشته باشد و با تیم های اوکراین، تاجیکستان، بحرین، آذربایجان و عربستان به رقابت بپردازد. بدون شک حضور در این تورنمنت به کسب آمادگی بسیار بالای بازیکنان یاری بسزایی می نماید ضمن اینکه کادر فنی تیم، شناخت خوبی از بازیکنان جدید خود به دست می آورد. در این تورنمنت بازیکنان با تیم هایی روبه رو می شوند که ظرفیت و توان تیمی شان معین شده و مربیان می توانند راهکارهای مناسبی را برای تقویت نکات مثبت و برطرف مسائل فنی ملی پوشان برنامه ریزی نمایند. همچنین اصول بازی مدرن برای حمله، دفاع و بازی سازی که مسئله بسیار مهمی است، فرا می گیرند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین توضیح داد: درصدد آن هستیم تا در خردادماه و شهریورماه سال آینده برای این تیم تورنمنت محبت آمیز برگزار کنیم تا تیم آماده ای را به مسابقات نهایی رقابت های قهرمانی آسیا اعزام کنیم. همچنین به احتمال فراوان و با توجه به رابطه خوبی که با فدراسیون فوتبال ایتالیا داریم، قرار است یک بازی رفت و برگشت با تیم جوانان این کشور برگزار کنیم. همچنین رایزنی هایی با تیم های کره جنوبی و ژاپن خواهیم داشت تا در صورت موافقت بتوانیم بازی های رفت و برگشت را هم با آنها برگزار کنیم. قصد داریم با فراهم کردن شرایط مناسب برای این تیم، نتایج خوب و قابل قبولی را در بحرین (میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا) کسب کنیم.

سرپرست تیم جوانان در ادامه درباره آخرین شرایط تیم نوجوانان ایران گفت: این تیم نیز اردوها و بازی های محبت آمیز ای را در دستورکاری خود دارد تا در شهریورماه و به میزبانی هند به مصاف حریفان خود برود. ملی پوشان زیر 16 سال قرار است در تورنمنت بلاروس حضور داشته باشند و با رقابت با تیم های اروپایی به شرایط ایده آلی از لحاظ فنی و تجربه برسند.

وی در خاتمه درباره تیم نونهالان یادآور شد: این تیم نیز تا به امروز دو مرحله اردوی استعدادیابی را پشت سر گذاشته و با انتخاب بازیکنان مستعد، اردوهای اصلی خود را آغاز خواهد نمود. برای این تیم سه بازی محبت آمیز با تیم نونهالان قطر در نظر گرفته شده است تا بازیکنان تجربه خوبی در این سه بازی کسب نمایند. بدون شک شرکت بازیکنان نونهال در بازی های محبت آمیز باعث می گردد که آنها علاوه بر کسب تجربه و پی بردن به نقاط منفی و مثبت خود، اعتمادبه نفس بالایی هم کسب نمایند. ضمن اینکه کادر فنی تیم هم می تواند ارزیابی خوبی از بازیکنان خود در این بازی ها داشته باشد. تیم زیر14 سال خود را برای حضور در فستیوال آسیایی که 28 اردیبهشت ماه در تاجیکستان برگزار می گردد، آماده می نماید. در واقع فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان و کمیته فنی و توسعه تمام کوشش خود را برای آماده سازی تیم های پایه به کار می گیرند تا بتوانیم در بازی های پیش رو عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

پ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64679

به "تشریح برنامه های اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم جوانان ایران از زبان معینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح برنامه های اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم جوانان ایران از زبان معینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید