جلوگیری از وقوع حمله تروریستی در سن پترزبورگ در آستانه سال نو میلادی

به گزارش مجله سرگرمی، نیروهای ویژه امنیت فدرال روسیه پس از دریافت اطلاعاتی از طرف سرویس های امنیتی آمریکایی، دو شهروند روس را بازداشت کردند که قصد انجام حملات تروریستی در شهر سن پترزبورگ در تعطیلات سال نو میلادی را داشتند.

جلوگیری از وقوع حمله تروریستی در سن پترزبورگ در آستانه سال نو میلادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، نیروهای ویژه سرویس امنیت فدرال روسیه پس از دریافت اطلاعاتی از طرف سرویس های امنیتی آمریکایی، پیروز شدند دو شهروند روس که در حال آماده سازی انجام حملات تروریستی در شهر سن پترزبورگ در تعطیلات سال نو (میلادی) بودند را بازداشت نمایند.

دفتر مطبوعاتی سرویس امنیت فدرال روسیه اظهار داشت، بر اساس اطلاعاتی که قبلاً از طرف شرکای آمریکایی دریافت شده بود، نیروهای امنیتی روسیه روز آدینه 27 دسامبر (6 دی ماه) دو شهروند روسی که قصد داشتند در جریان تعطیلات سال نو در مناطق شلوغ شهر سن پترزبورگ حمله تررویستی را انجام دهند را بازداشت کردند.

سرویس امنیت فدرال روسیه اضافه نمود، مواد کشف شده نزد افراد بازداشت شده، این مسئله را تأیید می نماید که آنها در حال آماده کردن خود برای اقدامات تروریستی در خاک روسیه بودند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه شب گذشته در مذاکراتی تلفنی با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود، از وی به خاطر انتقال اطلاعات منتقل شده از سوی سرویس های امنیتی-اطلاعاتی آمریکا که به جلوگیری از حملات تروریستی در روسیه یاری نموده، قدردانی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65589

به "جلوگیری از وقوع حمله تروریستی در سن پترزبورگ در آستانه سال نو میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از وقوع حمله تروریستی در سن پترزبورگ در آستانه سال نو میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید