رستم پور: به دنبال حضور در NBA هستم، برای کمک به تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش دورگه بسکتبال کشورمان درباره شرایط این روزهای خود توضیحاتی را بیان نمود.

رستم پور: به دنبال حضور در NBA هستم، برای کمک به تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم

مایک رستم پور بازیکن دو رگه ایرانی - آمریکایی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت وگو با ، در مورد شرایط این روزهای خود اظهار داشت: این روز ها به همراه بازیکنان حرفه ای و حتی بازیکنان NBA در آمریکا در حال انجام تمرینات زیر نظر مربی ام هستم.

رستم پور در پاسخ به این سوال که آیا به واسطه ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی از لحاظ روحی دچار آسیب شده است یا خیر، اظهار داشت: بسکتبال در هر شرایطی برای من بسکتبال است و من در حال حاضر روی تمرینات ورزشی سنگین تمرکز بالایی دارم و مطمئنا با این تمرینات مدون تمام تلاشم را خواهم کرد تا در المپیک توکیو به تیم ملی کمک کنم.

او در پاسخ به این سوال که فصل بعد در چه تیمی حضور خواهد داشت، اظهار داشت: من امسال فصل بسیار خوبی را با شیمیدر سپری کردم و از عملکردی که داشتم واقعا راضی بودم. من برای تیم های بسیار خوب و سطح بالایی در ایران بازی کرده ام. ما با شیمیدر شانس بالایی برای قهرمانی داشتیم که ویروس کرونا مانع این اتفاق شد. البته رئیس باشگاه شیمیدر به همراه کادر فنی نقش بالایی در موفقیت های ما داشتند. مطمئنم شیمیدر در ادامه قهرمان لیگ می شود و برای همین بود که با این تیم بازی و برابر بازیکنان برتر لیگ بسکتبال ایران مصاف کردم. به عقیده من لیگ بسکتبال ایران بدون شک در قاره آسیا بسیار قوی به حساب می آید.

بسکتبالیست کشورمان ادامه داد: فعلا در تلاش هستم تا در هر تیمی در هر جایی که می خواهد باشد، بازی کنم و قطعا NBA و G League هم جزو آن خواهد بود و طبق تجربه از لحاظ عقد قرارداد هم بهترین شرایط را برای من خواهد داشت.

رستم پور در مورد تعویق مسابقات المپیک 2020 اظهار کرد: سال 2020 برای افراد مسن و کسانی که بیماری های خاص دارند اصلا خوب پیش نمی رود و به نظر من تعویق المپیک اتفاق بسیار خوبی بود. کاری که دنیا انجام می دهد این است که به مردم زندگی ببخشد و از این شرایط بیرون بیاییم. مطمئن هستم در تابستان سال بعد المپیک برگزار می شود و باید برای این تورنمنت به معنای کامل آماده باشیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: می خواهم طی پیامی به مردم ایران بگویم همین گونه با قدرت رو به جلو ادامه دهید و من همیشه برای شما دعای خیر و بهترین ها را آرزو خواهم کرد. با وجود شرایط فعلی همیشه ایمن و سلامت بمانید و به سوی رویاهای خود قدم بردارید. مردم ایران من عاشق شما هستم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101108

به "رستم پور: به دنبال حضور در NBA هستم، برای کمک به تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستم پور: به دنبال حضور در NBA هستم، برای کمک به تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید