سلبریتی هایی که رنگ چشمانشان با هم فرق دارد!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: بسیاری از سلبریتی ها اعتراف می نمایند که پشت دوربین، نور، تشویق ها و گریم، آنچه باقی می ماند یک فرد کاملا عادی است. بله، آن ها هم درست مثل ما یک انسان عادی هستند. اما بعضی اوقات ویژگی های خاصی دارند که آن ها را منحصربه فرد می نماید، البته منظور ما استعداد یا ضریب هوشی بالا نیست. سلبریتی هایی که در این مطلب می بینید، ویژگی خاصی دارند که فقط یک درصد از مردم دارند: رنگ چشم های آن ها با هم متفاوت است.

سلبریتی هایی که رنگ چشمانشان با هم فرق دارد!

هتروکرومی

هتروکرومی یک ویژگی غیرعادی است که فقط یک درصد از مردم جهان آن را دارند. اگرچه هتروکرومی ممکن است در پوست یا مو هم اتفاق بیفتد، اما بیشتر در چشم دیده می گردد. در هتروکرومی، عنبیه هر چشم رنگ متفاوتی دارد. هتروکرومی به دو دسته کامل (هر چشم یک رنگ است) و جزئی (بخشی از رنگ یک چشم فرق دارد) تقسیم می گردد. هتروکرومی دلایل مختلفی دارد و ممکن است از بدو تولد یا بعدا به وجود بیاید. این ناهنجاری در گربه ها رایج تر از انسان است و در سگ ها و سایر پستانداران هم مشاهده می گردد. در این مطلب تعدادی از سلبریتی هایی که هتروکرومی دارند، مشاهده می کنید.

جین سیمور

جین سیمور نقش های زیادی در فیلم و تلویزیون بازی نموده، اما بیشتر با نقش دکتر کوئین، در پزشک دهکده شناخته می گردد که در سال 1996 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن، برنده جایزه گلدن گلوب شد. همان طور که در عکس می بینید، او هتروکرومی جزئی دارد.

دن اکروید

دن اکروید بازیگر کانادایی است که به عنوان فیلمنامه نویس و خواننده نیز فعالیت کار نموده است. اگرچه خیلی مشهود نیست، چون چشم های دن خیلی کوچک هستند، اما می توان فهمید که یکی از چشمان او قهوه ای و دیگری سبز است.

دیوید بووی

دیوید بووی آهنگساز، خواننده و بازیگر بود. او در انگلستان به دنیا آمد و به یکی از خلاق ترین چهره های جهانی راک تبدیل شد. او در طول فعالیت حرفه ای خود، از نام های مختلفی استفاده کرد که شامل تغییراتی در ظاهر و سبک موسیقی او می شد. در خصوص او، تقاوت رنگ چشم ها به دلیل جراحتی بود که به چشم چپش وارد شد.

میلا کونیس

در خصوص میلا کونیس، باید بیشتر دقت کنید تا متوجه تفاوت رنگ چشم هایش شوید. علاوه بر اینکه او نگاه گیرایی دارد، عفونت مزمن یکی از چشم هایش در کودکی باعث شد که کل بینایی یکی از چشم هایش را در کودکی از دست بدهد. البته بعد از عمل جراحی، مشکل رفع شد و تا حد خوبی بینایی خود را بازیافت.

الیزابت برکلی

الیزابت برکلی در فیلم دختران بازیگر به شهرت رسید. او هم هتروکرومی جزئی دارد که نگاهش را جذابتر می نماید.

جاش هندرسون

جاش هندرسون به خاطر نقش هایش در کدبانو های وامانده و درام نوجوان 90210 شناخته شد. او هتروکرومی کامل دارد، هر چند تضاد بین رنگ های دو چشم او ظریف است و در نگاه اول مشهود نیست.

هنری کویل

هنری کویل هتروکرومی جزئی دارد که فقط در کلوزآپ های بسیار روشن قابل مشاهده است.

کیت باسورث

کیت باسورث با بازی در نقش لوئیس لین در بازگشت سوپرمن مشهور شد. هرچند در بیش از 25 فیلم ظاهر شده است. او هتروکرومی جزئی دارد که کاملا قابل مشاهده است.

تیم مک ایلراث

هواداران پانک راک، گروه رایز اگنست (Rise Against) را به خوبی می شناسد. رهبر این گروه، تیم مک ایلراث است که به عنوان مدافع حقوق بشر و حیوانات هم شناخته می گردد. او هتروکرومی کامل دارد.

سارا مک دنیل

قضیه سارا مک دنیل با بقیه فرق دارد، چون هتروکرومی کامل او بود که باعث شد مشهور گردد. تفاوت بین دو چشم او آنقدر مشهود است که توجه زیادی را جلب کرد و باعث شد 1.5میلیون نفر در اینستاگرام او را دنبال نمایند.

دومینیک شروود

اگرچه بازیگر آموزشگاه خون آشام ها هتروکرومی جزئی دارد، اما در بسیاری از عکس ها، وجود رنگ قهوه ای در چشم چپش آنقدر زیادی است که بسیاری معتقدند هتروکرومی کامل دارد.

منبع: brightside

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: برترین ها
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97337

به "سلبریتی هایی که رنگ چشمانشان با هم فرق دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی هایی که رنگ چشمانشان با هم فرق دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید