سلیمی: در راستا خوبی قرار گرفتیم و جای نگرانی نیست، نظری در مورد حرف های مربی سپاهان ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، ایمان سلیمی مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما در راستا خوبی قرار گرفته و برای ادامه این نتایج، نگرانی خاصی وجود ندارد.

سلیمی: در راستا خوبی قرار گرفتیم و جای نگرانی نیست، نظری در مورد حرف های مربی سپاهان ندارم

ایمان سلیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیمش مقابل سپاهان در هفته بیستم گفت: این یک بازی مهم بود و ما نباید اجازه می دادیم که فاصله امتیازی مان با سپاهان یا دیگر رقیبان بیشتر گردد. در مجموع تراکتورسازی تیم برتر میدان بود و در هر دو نیمه نمایش خوبی داشتیم، از طرفی می دانستیم که سپاهان فقط روی توپ های بلند و ارسال های مستقیم برنامه دارد و با تمرکز بالا توانستیم به آن چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

وی در خصوص حرف های مربی خارجی سپاهان که گفته بود خورشیدی داور اختصاصی تراکتورسازی است تأکید کرد: من نظری در خصوص حرف های ایشان ندارم.

سلیمی در رابطه با اینکه برخی معتقدند تراکتورسازی در تقابل با تیم های میانی یا پایین جدول، در برخی از بازی ها امتیاز از دست می دهد اعلام کرد: این یک طرز فکر اشتباه است که بازی با تیم های پایین جدول را دست کم بگیریم. اتفاقاً تیم های میانه یا پایین جدول می توانند برای مدعیان چالش درست نمایند و ما به خوبی این موضوع را می دانیم. البته در بازی های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و خوشبختانه تراکتورسازی در یک راستا خوب قرار گرفته است. برای ادامه این روند جای نگرانی وجود ندارد و در بازی های آینده هم با بیشترین انگیزه و کوشش به میدان خواهیم رفت.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به عملکرد خوب تیمش بعد از آمدن لیکنز و اینکه تراکتورسازی در 5 بازی گذشته فقط یک گل دریافت نموده است، توضیح داد: خوشبختانه حضور لیکنز تأثیر مثبتی در تراکتورسازی داشته است. البته اینکه کم گل خورده ایم فقط به مدافعان یا دروازه بان مربوط نمی گردد و همه بازیکنان در زمین مسابقه برای موفقیت تیم کوشش می نمایند.

سلیمی در خصوص اینکه اصلی ترین رقیب تراکتورسازی برای قهرمانی چه تیمی است، تاکید نمود: 5 تیمی که رقیب ما هستند برای قهرمانی شانس دارند و نمی توان از یک تیم نام برد. کوشش ما این است که در خاتمه فصل قهرمانی را به طرفداران تراکتورسازی هدیه بدهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14448

به "سلیمی: در راستا خوبی قرار گرفتیم و جای نگرانی نیست، نظری در مورد حرف های مربی سپاهان ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: در راستا خوبی قرار گرفتیم و جای نگرانی نیست، نظری در مورد حرف های مربی سپاهان ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید