سهرابیان: قایقرانان تشنه رقابت بودند، اگر سهمیه می خواهیم نباید دست روی دست بگذاریم

به گزارش مجله سرگرمی، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان تشنه حضور در مسابقات بودند بنابراین از برگزاری مسابقات قهرمانی ایران رضایت داشتند.

سهرابیان: قایقرانان تشنه رقابت بودند، اگر سهمیه می خواهیم نباید دست روی دست بگذاریم

علیرضا سهرابیان در مصاحبه با خبرنگاران درباره اینکه مسابقات قایقرانی قهرمانی ایران در شرایط کرونایی بدون مشکل برای فدراسیون برگزار گردید یا خیر، بیان نمود: نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی ایران با توجه به بازخوردهایی که گرفتم، رضایت بخش بود. داوران، هلال احمر و دیگر پرسنل در برگزاری مسابقه سنگ تمام گذاشتند. ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی هم نیروهای متخصص خود را اعزام کردند و بر امنیت جانی ورزشکاران نظارت داشتند. در کل مسابقات در امنیت کامل برگزار گردید.

او اضافه کرد: قایقرانان نیز تشنه رقابت بودند. از ورزشکاران گرفته تا روسای هیاتها همه زحمت کشیدند و استانها با وجود مسائل، هزینه آزمایش کرونای ورزشکاران خود را پرداخت کردند و توانستند آنها را به مسابقات بفرستند.

سهرابیان در خصوص تعداد نفراتی که قرار است به اردوی تیم ملی دعوت شوند نیز گفت: قرار است کمیته فنی به همراه مربیان تیم ملی جلسه ای بگذارند و با توجه به رکوردهایی که ثبت شده نفراتی را دعوت نمایند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که برگزاری اردو در شرایط مبارزه با کرونا هزینه بر است و از این جهت فدراسیون مشکل اقتصادی ندارد، تاکید نمود: 100 درصد همه فدراسیون ها مشکل اقتصادی دارند اما باید برنامه ریزی کنیم چون اگر می خواهیم در المپیک نماینده شایسته ای داشته باشیم و در مسابقات کسب سهیمه المپیک گردشگر نباشیم، باید آماده شویم. لازمه آن نیز برگزاری اردوها است. برگزاری اردوها هزینه دارد که طبیعتا باید آن را بپردازیم. باید همانند سال گذشته از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و حامیان اقتصادی یاری بگیریم تا بتوانیم ورزشکاران را در اردو نگه داریم و نباید دست روی دست بگذاریم.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه نفراتی که در انتخابی تیم ملی حضور نداشتند، شانسی برای دعوت به اردو دارند یا خیر، توضیح داد: من در این زمینه دخالتی نمی کنم. البته صحبت بر این بود همه باید در مسابقه انتخابی تیم ملی شرکت نمایند. دو، سه نفری نتوانستند به دلایلی شرکت نمایند که با استانهای آنها مکاتبه می گردد تا ادله خود را بیان نمایند و سپس نظر کارشناسی کمیته فنی و مربیان تیم ملی برای من اولویت است.

او در خصوص بازگشت آرزو حکیمی به کانادا نیز گفت: آرزو حکیمی مانند سال گذشته برای تحصیل به کانادا رفته است. من با او صحبت نموده ام و اظهار داشت که تمرین کردن آنجا سخت است با این حال کم و بیش تمرین قایقرانی دارد و قول داده خود را آماده نگه دارد و در انتخابی نهایی تیم ملی حتما شرکت کند.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112240

به "سهرابیان: قایقرانان تشنه رقابت بودند، اگر سهمیه می خواهیم نباید دست روی دست بگذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: قایقرانان تشنه رقابت بودند، اگر سهمیه می خواهیم نباید دست روی دست بگذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید