شناسایی بیش از 184هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در یک سال گذشته

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - سخنگوی صنعت برق اطلاع داد از سال گذشته تا به امروز 184 هزار و 675 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز شناسایی شده که مصرف برق آنها معادل 544 مگاوات بوده است.

شناسایی بیش از 184هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در یک سال گذشته

به گزارش ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی در یک پیغام تصویری اضافه کرد: طی دو روز گذشته هم بیش از 2 هزار و 600دستگاه غیرمجاز رمز ارز کشف و شناسایی شده است.

وی ادامه داد: اوج تقاضای مصرف برق در 24 ساعت گذشته به 59 هزار و 274 مگاوات رسید این درحالی است که نیروگاه های کشور توان فراوری 54 هزار مگاوات برق را دارند که فاصله تقاضای مورد احتیاج برق با توان فراوریی نیروگاه ها باید به وسیله طرح های مدیریت مصرف جبران گردد.

سخنگوی صنعت برق از مشترکان خواست که برای جلوگیری از بروز اختلال در شبکه، در ساعت اوج مصرف برق (12 تا 18) از بکاربردن وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، جاروبرقی خودداری نمایند.

سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) برای اجرای ماده (25) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، افزایش رضایت ذینفعان و رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری راه اندازی شده است و مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایت ها و درخواست های مردم در حوزه خدمات برق رسیدگی می نماید.

شکایات و درخواست های ثبت شده جهت رسیدگی به شرکت های مرتبط ارسال و پاسخ لازم پس از آنالیز به وسیله همین سامانه اعلام خواهد شد.

طبق اعلام قبلی سخنگوی صنعت برق کسانی که نسبت به معرفی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز اقدام نمایند پاداش 10 تا 20 میلیونی دریافت خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151246

به "شناسایی بیش از 184هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در یک سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بیش از 184هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در یک سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید