علیرضا کریمی: توانایی کشتی دریافت در سه وزن را دارم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا کریمی درباره مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی در بازی های آسیایی گفت: فدراسیون کشتی و حامی مالی فدراسیون مثل همیشه به ما توجه ویژه ای داشتند و در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از سرانجام این رقابت ها پاداش های ما را همانطور که وعده داده بودند اهدا کردند. شاید در کمتر فدراسیونی شاهد چنین کارهایی باشیم.

علیرضا کریمی: توانایی کشتی دریافت در سه وزن را دارم

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و دولت نیز به این صورت قدر زحمات ورزشکاران و قهرمانان را بدانند. البته ما برای این جوایز روی تشک نرفتیم و اگر اینطور بود دنبال کارهای دیگر می رفتیم. هدف اصلی ما شاد کردن دل مردم و اهتزاز پرچم ایران در مسابقات بین المللی است اما تشویق های مالی نیز بی تاثیر نیست و به ما در این شرایط اقتصادی انگیزه مضاعف می دهد.

دارنده مدال طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های آسیایی درباره ادامه حضورش در این وزن یا اینکه قرار است در مسابقات جهانی در وزن دیگری روی تشک برود؟ گفت: هنوز هیچ چیز معین نیست که چه کسی در مسابقات جهانی کشتی می گیرد. با توجه به شرایط وزنی ام که حدود 92-91 کیلوگرم است توانایی کشتی دریافت در سه وزن را دارم. البته تصمیم نهایی با کادر فنی و مربیان تیم ملی است.

کریمی در پاسخ به این سوال که خودش دوست دارد در کدام وزن کشتی بگیرد، گفت: اگر شرایط وزنی ام بهتر بشود توانایی کشتی دریافت در 97 کیلوگرم را هم دارم. البته با توجه به فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی فکر نمی کنم سال جاری برسم اما شاید برای مسابقات آتی بتوانم با افزایش منطقی وزنم در 97 کیلوگرم کشتی بگیرم.

وی در مورد رقابت نزدیکی که با ابراهیمی در 92 کیلوگرم دارد و اینکه کدام یک عازم مسابقات جهانی خواهند شد گفت: تا دو هفته مانده به مسابقات جهانی چیزی معین نیست. همه چیز به تصمیم کادر فنی بستگی دارد و براساس توانایی فنی مطمئنا بهترین فرد را انتخاب خواهند کرد. در کل با توجه به وزنی که دارم می توانم در هر سه وزن 86، 92 و 97 کیلوگرم کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های آسیایی در انتها درباره رقابت با حریفان عنوان دار در جاکارتا که وزن بیشتری از او داشتند، گفت: در سنگین وزن، کشتی گیرانی که سبک تر هستند با توجه به سطح کشتی و شرایط فیزیکی و سرعتشان راحت تر مبارزه می نمایند. البته من هم اولین تجربه ام را در این وزن پشت سر گذاشتم اما چون در تمرینات با کشتی گیران سنگین وزن تمرین می کردم راحت بودم و مسئله ای نداشتم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2932

به "علیرضا کریمی: توانایی کشتی دریافت در سه وزن را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا کریمی: توانایی کشتی دریافت در سه وزن را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید