فراخوان سرمایه گذاری در مناطق ساحلی دریاچه ارومیه

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از برگزاری فراخوان برای سرمایه گذاری در مناطق ساحلی دریاچه ارومیه اطلاع داد.

فراخوان سرمایه گذاری در مناطق ساحلی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اشاره به این که محورهای گورچین قلعه، چی چست، قالقاچی، رشکان، کانی برازان و محور شهید کلانتری ارومیه جزو مناطق هشت گانه مستعد سرمایه گذاری معرفی و شناسایی شده اند، اضافه کرد: این مناطق با همکاری ارگان های مربوطه شناسی و مستعد سرمایه گذاری تشخیص داده شده اند.

او ضمن دعوت از همه سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در این مناطق هستند گفت: متقاضیان سرمایه گذاری می توانند تجهیزات پرتابل و قابل جابه جایی را در حریم بستر دریاچه ارومیه فراهم نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی اضافه کرد: ایجاد تأسیسات و بناهای ثابت در بستر دریاچه ارومیه به دلیل ساحلی بودن این مناطق امکان پذیر نیست و باید امکانات و تجهیزات قابل جابجایی برای این مناطق در نظر گرفته گردد.

جباری با اعلام این که اداره کل میراث فرهنگی آمادگی لازم برای اعطای تسهیلات و وام های مناسب برای سرمایه گذاران را دارد توضیح داد: اداره کل از هیچ گونه حمایتی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38943

به "فراخوان سرمایه گذاری در مناطق ساحلی دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان سرمایه گذاری در مناطق ساحلی دریاچه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید