فوتبال دنیا، توتی: یوونتوس فراتر از ایتالیاست، هدف رم کسب عنوان دوم تا چهارمی است

به گزارش مجله سرگرمی، اسطوره باشگاه رم معتقد است جالوروسی توانایی رقابت با بیانکونری را ندارد.

فوتبال دنیا، توتی: یوونتوس فراتر از ایتالیاست، هدف رم کسب عنوان دوم تا چهارمی است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم از سه بازی اول خود در فصل جدید از رقابت های سری A ایتالیا تنها یک بازی را با پیروزی به خاتمه برده و همین باعث گردیده شایعاتی در خصوص احتمال اخراج اوزبیو دی فرانچسکو بر سر زبان ها بیفتد. در کنار این از سیاست های مونچی، مدیر ورزشی این باشگاه در نقل وانتقالات تابستانی نیز انتقاداتی گردیده است.

فرانچسکو توتی در گفت وگو با نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا گفت: هیچ یک از ما انتظار نداشتیم رم فصل را اینچنین شروع کند. این مقطعی است که فراز و نشیب داشته ایم، اما نباید انگشت انتقاد را به سمت فرد خاصی بگیریم. تمامی بازیکنان بزرگ لیگ نیز تاکنون دشواری هایی داشته اند و یوونتوس نیز جزو استثناهاست که فراتر از این رقابت هاست.

وی ادامه داد: هدف ما به خاتمه بردن فصل بین صندلی دوم تا چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست. باید از تیم در مقابل بحث هایی که می گردد، حمایت کنیم. دی فرانچسکو هم یکی از بهترین مربیان ممکن است و این را همیشه ثابت نموده است. او می داند که چطور از این وضعیت خارج گردد، اما احتیاج به حمایت طرفداران هست. وقتی هم 18 ساله بودم همین چیزها را می گفتم، اگرچه برخی دوست داشتند آنطور که می خواهند آن را برداشت نمایند.

اسطوره باشگاه رم در بخش دیگری از صحبت هایش در حمایت از مدیر ورزشی این باشگاه گفت: مونچی بازیکنان فوق العاده ای را فروخت و بازیکنان جدیدی هم به خدمت گرفت. این روزها اما حرف های بی معنی در مورد او می شنوم. اگر در خاتمه فصل تیم به نتیجه موردنظر نرسید، آن زمان می گردد انتقاد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2481

به "فوتبال دنیا، توتی: یوونتوس فراتر از ایتالیاست، هدف رم کسب عنوان دوم تا چهارمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توتی: یوونتوس فراتر از ایتالیاست، هدف رم کسب عنوان دوم تا چهارمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید