قربانی: با این بضاعت قهرمانی حق بیمه رازی بود، اگر اجازه استفاده از رضازاده را می دادند، نتیجه شاید چیز دیگری می شد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری گفت: ما شکست سنگینی را مقابل بیمه رازی تجربه کردیم اما چه بسا اگر مهران رضازاده برای ما چراغ اول را روشن می کرد نتیجه چیز دیگری رقم می خورد.

قربانی: با این بضاعت قهرمانی حق بیمه رازی بود، اگر اجازه استفاده از رضازاده را می دادند، نتیجه شاید چیز دیگری می شد

مرتضی قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد سومی تیمش در لیگ دنیای کشتی گفت: حقیقتا ستارگان ساری برای حضور در لیگ دنیای تیم کم بضاعتی بود و بچه ها با قرارداد مالی بسیار اندک و درواقع، دلی کشتی گرفتند در حالیکه بیمه رازی چند میلیارد تومان هزینه نموده بود و عدالت این بود که آنها ما را شکست داده و قهرمان این رقابت ها شوند. بیمه رازی هم دو کشتی گیر خارجی در اختیار داشت و هم اینکه همه ملی پوشان را جذب نموده بود، آنها به نوعی برگزار کننده مسابقات هم بودند و جایزه دلاری تیم ها را هم پرداختند، قهرمانی حق شان بود.

وی با اشاره به ممانعت از حضور کشتی گیر وزن اول آنها در مبارزه با بیمه رازی توضیح داد: مهران رضازاده وزن کشی هم کرد اما گفتند چون قراردادش دیر در سازمان لیگ ثبت شده، فقط مقابل تیم بیمه رازی نمی تواند کشتی بگیرد! ما سال گذشته در همین باشگاه های دنیا تیم بیمه رازی را شکست دادیم و شاید آنها نگران تکرار چنین اتفاقی بودند. البته ما شکست سنگینی را مقابل بیمه رازی تجربه کردیم اما آنهایی که با قوانین لیگ آشنا هستند می دانند کسب برد در مبارزه اول خیلی بر روحیه تیم تاثیر دارد و چه بسا اگر مهران رضازاده برای ما چراغ اول را روشن می کرد نتیجه چیز دیگری رقم می خورد. البته ما از این تصمیم تمکین کردیم اما این عجیب بود که گفتند فقط مقابل بیمه رازی نمی توانیم از مهران رضازاده استفاده کنیم.

این مربی مازندرانی ادامه داد: تیم اوکراین تیم یکدستی بود که شکستش دادیم، چه بسا اگر در گروه دیگر بود به فینال می رسید، مجارستان و گرجستان هم در چند وزن مهره های خوبی داشتند، ما با این بضاعت مالی اندک نتیجه بدی در لیگ دنیای نگرفتیم.

قربانی گفت: من فکر می کنم بیش از هر چیزی ثبات و حضور متوالی ما در مسابقات لیگ و باشگاه های دنیا اهمیت دارد. مثل خیلی از تیم ها نبوده ایم که تنها یک سال در مسابقات باشیم و بعد هم برای همیشه برویم. 5 سال است که به صورت منظم در لیگ برتر شرکت می کنیم و سابقه 4 دوره حضور در لیگ دنیای را داریم و سال جاری برای دومین بار متوالی سوم این رقابت ها شده ایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8396

به "قربانی: با این بضاعت قهرمانی حق بیمه رازی بود، اگر اجازه استفاده از رضازاده را می دادند، نتیجه شاید چیز دیگری می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: با این بضاعت قهرمانی حق بیمه رازی بود، اگر اجازه استفاده از رضازاده را می دادند، نتیجه شاید چیز دیگری می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید