ماجرای حمایت از امیررضا خادم از زبان رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی توضیحاتی درباره شائبه حمایت از امیررضا خادم در سمینار هیئت های کشتی ارائه کرد.

ماجرای حمایت از امیررضا خادم از زبان رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حواشی برگزاری سمینار هیئت های کشتی گفت: در اواسط این جلسه پیامکی را به من نشان دادند با این مضمون که من دارم با روسای هیئت ها تماس می گیرم و گفته ام در انتخابات به فرد خاصی رای بدهند و از آنها خواسته ام نزد امیر خادم برویم و از او بخواهیم که در انتخابات شرکت کند. اینطور عنوان شده که این کار با لیدری من انجام می گردد در صورتی که این موضوع از اساس کذب بود. جلسه که تمام شد به همکارانم این موضوع را اعلام کردم و گفتم همه شما می دانید که با شما تماسی نگرفته ام.

وی ادامه داد: این موضوع را به عمد در حضور همه عنوان کردم که رئیس هیئتی فکر نکند با او تماس نگرفته و با رئیس دیگری تماس گرفته ام. چنین صحبت هایی کذب است و باید در نیت مطرح نمایندگانش شک و تردید کرد. مگر این آقایان با امیر خادم چه مسئله ای دارند که مسائل را اینگونه مطرح می نمایند؟

ریاضی در مورد اینکه گفته می گردد وی از اعضای مجمع خواسته برای دعوت از امیر رضا خادم جهت حضور در انتخابات نزد او بروند، اعلام نمود: پیروی حرف و حدیث های ایجاد شده، خواستم تا زمانی که تهران را ترک ننموده ایم، با خادم صحبت کنیم و از زبان خودش بشنویم برنامه اش چیست، همانطور که با علیرضا دبیر صحبت کردم، می خواستم همه چیز شفاف باشد. من این را به اعضای مجمع گفتم اما دو سه نفر از آقایان مخالفت کردند و گفتند امیر خادم باید بیاید و برنامه هایش را به ما بگوید، نه اینکه ما برویم. احساسم این است که مجمع باید همگرا باشد و جزیره ای عمل نکند، برخی توضیحاتی که دوستان دادند درست بود و در نهایت نه جایی رفتیم و نه تماسی گرفته شد اما دیدیم که در فضای مجازی اتهامات زیادی در این خصوص مطرح شده است.

رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی اضافه نمود: امیر خادم را فرد وزین و محترمی می دانم، من از خودم مطمئنم که چه کار کردم و چطور فکر کردم، حالا اینکه یک عده، از این اتفاقات برانگیخته شده و متوسل به دروغ شده اند برایم جالب است.

ریاضی در این خصوص که آیا حمایت از امیر خادم ربط به مشهدی بودن او دارد، تاکید نمود: من خادم را از دوره نوجوانی ام می شناسم ولی حقیقتا بحث های قومی و نژادی در این دوره و زمانه دیگر جایی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای مجمع همچنان همدلی و اتحاد خود را حفظ خواهند کرد، به خبرنگاران گفت: قرار نیست نظرات یکسان باشد و ما توقع نداریم در این خصوص اختلاف نظری وجود نداشته باشد، قطعا همه اعضا نظرات را گوش و موارد را درست آنالیز نموده و درنهایت به صورت صحیح قضاوت و انتخاب خواهند کرد. ممکن است در ابتدای کار نظرات متفاوت باشد اما همدلی همچنان هست و تفاوت در نظرات است نه در دل ها. اگر دو نفر هم با هم اختلاف نظر داشته باشند این به معنای عداوت و دشمنی نیست. مطمئن هستم که درنهایت مجمع به کسی رای خواهد داد که برای کشتی مفیدتر است و به صداقت و سلامتش اعتماد وجود دارد و کشتی را کمتر از بقیه دچار حاشیه خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13235

به "ماجرای حمایت از امیررضا خادم از زبان رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حمایت از امیررضا خادم از زبان رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید