مجلس از سرمایه گذاران حوزه گردشگری حمایت می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس گروه آموزش مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس از سرمایه گذاران حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت می نماید.

مجلس از سرمایه گذاران حوزه گردشگری حمایت می نماید

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اداره کل میراث فرهنگی استان بابیان این که هرگونه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای بیشترین بازدهی و بازگشت سرمایه است، اظهار کرد: استان کرمان ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی جهت سرمایه گذاری دارد.

او از اعلام آمادگی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی جهت برگزاری همایش سرمایه گذاری در کرمان اطلاع داد و توضیح داد: بدون شک با برگزاری این همایش زمینه برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان فراهم می آید.

زاهدی بابیان این که در سال های گذشته چتر حمایت سازمان میراث فرهنگی از هنرمندان صنایع دستی گسترده تر شده است، اضافه نمود: امید می رود با حمایت مجلس و دولت همه فعالان این عرصه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

او با تأکید براین که مسائل بیمه صنعتگران صنایع دستی در مجلس پیگیری خواهد شد، گفت: خوشبختانه تاکنون پنج هزار هنرمند صنایع دستی در سطح استان کرمان بیمه شده اند که انتظار می رود سایر هنرمندان این استان نیز تحت پوشش قرار گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39281

به "مجلس از سرمایه گذاران حوزه گردشگری حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس از سرمایه گذاران حوزه گردشگری حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید