مدیرانی آمده اند که چیزی از ورزش نمی دانند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در نظر دارد استخر این مجموعه را از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گرفته و با هدف درآمدزایی به بخش خصوصی واگذار کند.

مدیرانی آمده اند که چیزی از ورزش نمی دانند

محمد بیداریان در گفت وگو با خبرنگاران درباره احتمال واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی گفت: واقعاً نمی دانم چه برنامه ای پشت این کار است و مدیریت مجموعه آزادی چه تفکری دارد اما این کار نه تنها رشته شنا بلکه سایر رشته های ورزشی را با مشکل روبرو خواهد نمود.

وی در ادامه اعلام کرد: استخر آزادی شرایطی ندارد که بتوان از آن درآمدزایی کرد چرا که از نظر عمق، ابعاد و طراحی، فقط برای تمرینات و مسابقات در نظر گرفته شده است. استخر آزادی میزبان رویدادهای مهمی بوده است. از 7-6 سالگی که در این رشته فعالیت داشته ام، مسابقات مهمی در این سالن برگزار شده و تا جایی که یاد دارم، تمام شناگران رکوددار ایران، در این استخر تمرین نموده اند و در حال حاضر نیز تیم ملی در آن مشغول تمرین است.

وی در ادامه اضافه کرد: تا به حال ندیده ام که بخواهند این استخر را به دلیل درآمدزایی، در اختیار بخش خصوصی قرار دهند. متأسفانه حدود 11 سال پیش نیز استخر زیر پله که وارم آپ بود، به بخش خصوصی واگذار شد و سال هاست که تکلیف این بخش معین نیست؛ تغییراتی در آن به وجود آورده اند و کاشی های کوچکی که حدود 50-40 سال پیش به گونه ای در آن طراحی شده بود که اگر ورزشکار بدون دمپایی و با پای خیس روی آن راه برود، هیچ اتفاقی برایش رخ ندهد، در حال حاضر کَنده شده و همچنان تکلیف و ساختار آن معین نیست. حدود 6 ماه است که ورودی این استخر نیز دچار تغییر شده و ورزشکاران باید از صندلی تماشاگران وارد شوند. واگذاری استخر آزادی به بخش خصوصی، خبر خوشایندی برای شنا نیست و اگر این اتفاق رخ بدهد، تعداد زیادی از ورزشکاران و تیم های ملی از تمرین کردن محروم خواهند شد. نمی دانم چه تصمیم و هدفی پشت این کار وجود دارد.

دبیر هیئت شنای استان تهران تأکید کرد: حتی در ماه های آخر سال گذشته نیز شاهد دریافت ورودی از ورزشکاران بودیم که مبلغ 2,000 تومان از افراد بدون خودرو و 4,000 تومان برای کسانی که با خودرو وارد می شدند، از ورزشکاران گرفته می شد که این در شأن و شخصیت ورزش قهرمانی نیست. امیدوارم شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، قبل از اینکه مدیران را برای این سِمَت انتخاب می نماید، پیشینه آنها را بداند. اینکه فردی با تفکر درآمدزایی، به عنوان مدیر در رأس قرار بگیرد، درست نیست. استخر آزادی عمق زیادی دارد و واقعاً ساختار آن برای بلیت فروشی و سانس آزاد مناسب نیست. همچنین تعداد رختکن برای برگزاری مسابقات مهم در نظر گرفته شده است. اتاق کنفرانس، بخش تلویزیونی و.... در این استخر وجود دارد که اینها تغییر کاربری را با مشکل روبرو خواهد نمود. امیدوارم شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای مجموعه ورزشی آزادی و ورزشکاران، اندکی دلش بسوزد.

بیداریان اعلام کرد: هدف، نابودی اماکن ورزشی است. از مدیرانی استفاده می گردد که در زمینه کار عمرانی و فنی فعالیت داشته اند و چیزی از ورزش نمی دانند. تمام خواهش من این است که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، اولویت خود را برای انتخاب مدیران بگذارد. ما فارغ التحصیلان زیادی در ورزش داریم که می توانند به عنوان مشاور از آنها استفاده کرد. شاید آنها در نظر دارند که از مجموعه ورزشی آزادی، مانند باشگاه انقلاب استفاده نمایند اما این را در نظر نگرفته اند که مجموعه ورزشی آزادی برای برگزاری بازی های آسیایی طراحی شده و هدف آن، ساختار حرفه ای بوده اما باشگاه انقلاب با هدف تفریحی ساخته شده است. امیدوارم این صحبت های ما به گوش مسئولان برسد و فکری به حال سخت افزار ورزش کشور بخصوص رشته شنا نموده و در این زمینه تجدیدنظر نمایند.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18192

به "مدیرانی آمده اند که چیزی از ورزش نمی دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرانی آمده اند که چیزی از ورزش نمی دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید