مقام یمنی: برنامه جهانی غذا 7 کِشتی غذای فاسد برای یمن فرستاد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته ملی امور انسانی و یاری رسانی یمن آماری از غذاهای فاسد ارسال شده به یمن ارائه کرد و از برنامه جهانی غذا درخواست کرد به فساد اقتصادی و غذایی سرانجام دهد.

مقام یمنی: برنامه جهانی غذا 7 کِشتی غذای فاسد برای یمن فرستاد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیته ملی امور انسانی و یاری رسانی یمن در واکنش به اظهارات اخیر دیوید بیسلی مدیر اجرایی برنامه دنیای غذا کنفرانسی مطبوعاتی تشکیل داد.

دیوید بیسلی مدیر اجرایی برنامه دنیای غذا دوشنبه (17 ژوئن - 27 خرداد) در جلسه شورای امنیت از احتمال تعلیق احتاقتصادی در ارسال یاری های انسانی به یمنی ها در هفته جاری سخن گفت و اتهاماتی علیه انصارالله عنوان کرد.

وی در ادامه خطاب به انصارالله گفت: فقط بگذارید کار خودمان را بکنیم.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، عبدالمحسن الطاووس رئیس کمیته مذکور در این کنفرانس بیان کرد: از برنامه دنیای غذا خواستیم به فساد اقتصادی و غذایی سرانجام زیرا این اموال اعطایی از طرف های یاری نماینده، حق ملت یمن است و برنامه دنیای غذا یک میانجی برای رساندن این اموال به ملت عزیز و باکرامت یمن است.

وی در ادامه خواهان بی طرفی تمامی طرف ها شد و بر آمادگی کمیته برای برداشتن موانع در برابر اقدامات انسانی تأکید کرد.

الطاووس گفت، بیش از هفت کشتی حامل مواد غذایی فاسد وابسته به برنامه دنیای غذا به یمن فرستاده شد؛ یمن نامه هایی به این سازمان درباره غذاهای فاسد فرستاد و خواهان سرانجام دادن به فساد اقتصادی و غذایی شد.

وی ادامه داد: ما بر آمادگی خود برای رساندن یاری ها به دست افراد مستحق تأکید کردیم.

دی ماه گذشته (1397) بود که محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به تهدید مدیر برنامه دنیای غذا، از اقدام این نهاد در خرید مواد غذایی فاسد برای ملت یمن پرده برداشت.

الحوثی بامداد امروز (سه شنبه) بار دیگر به این موضوع پرداخت و بیان کرد: سازمان دنیای غذا در راستای تعویض غذای فاسد ارائه شده به ملت یمن با جنگ کلامی که مدیر آمریکایی اش آن را فرماندهی می نماید، کار می نماید.

کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در دنیا توصیف می نمایند. 22 میلیون نفر که 75 درصد جمعیت یمن را تشکیل می دهند نیازمند نوعی یاری رسانی و حمایت بشردوستانه هستند. از این میان، 8.4 میلیون نفر نمی دانند وعده غذایی بعدی شان از کجا تأمین خواهد شد.

مارک لوکوک معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه دوشنبه شب (دیشب) هشدار داد که یمن در بدترین فاجعه انسانی تاریخ به سر می برد. وی همچنین اطلاع داد که بیش از نیمی از مردم یمن به یاری های بشردوستانه نیازمند هستند و سازمان ملل به 4.2 میلیارد دلار برای مقابله با بحران انسانی در یمن نیازمند است.

ص

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28295

به "مقام یمنی: برنامه جهانی غذا 7 کِشتی غذای فاسد برای یمن فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام یمنی: برنامه جهانی غذا 7 کِشتی غذای فاسد برای یمن فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید