وزش باد گرد و خاک شدید از فردا سیستان وبلوچستان را فرامی گیرد ، افراد از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کارگروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: فردا در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی استان وزش باد همراه با گردوخاک با سرعتی معادل 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می گردد.

وزش باد گرد و خاک شدید از فردا سیستان وبلوچستان را فرامی گیرد ، افراد از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند

به گزارش از ، مصدق گودرزی فر رئیس کارگروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آنالیز آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های جوی با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان فردا در برخی نقاط نیمه شمالی و نوار غربی استان شرایط برای رگبار ملایم تا متوسط حدود 1 تا 5 میلیمتر و در ارتفاعات 10 میلیمتر، گاهی رعد و برق و باد شدید لحظه ای فراهم است.

رئیس کارگروه پیش بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین فردا در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی استان وزش باد از سمت جنوب شدید و با سرعتی معادل 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می گردد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

وی اضافه کرد: توصیه می گردد افراد آسیب پذیر به ویژه بیماران و افراد سالمند در زمان بروز طوفان و خیزش گرد و خاک از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند.

ب

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7054

به "وزش باد گرد و خاک شدید از فردا سیستان وبلوچستان را فرامی گیرد ، افراد از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد گرد و خاک شدید از فردا سیستان وبلوچستان را فرامی گیرد ، افراد از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید