پایانی برای شایعه های عجیب در اهواز

به گزارش مجله سرگرمی، چند ماه پیش وقتی استادیوم فولاد آره نا اهواز با حضور وزرای مختلف افتتاح شد، خبر رسید قرار است فولاد خوزستان اولین میزبانی خود در این استادیوم مدرن را مقابل پرسپولیس انجام دهد. با این خبر، همه منتظر آغاز نیم فصل دوم و بازی فولاد مقابل پرسپولیس بودند. آن هم با حضور افشین قطبی که بازی را جذاب تر می کرد اما قبل از اینکه نیم فصل دوم آغاز گردد، گفته شد این میزبانی فعلا منتفی است. دلیل آن هم چیزی نیست جز نبود پارکینگ در استادیوم مدرن فولاد آره نا. ظاهرا این مساله فراموش شده بود یا تصور می شد اهمیت چندانی ندارد. به هر حال شهرداری اهواز، وظیفه ساخت پارکینگ استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان را به عهده گرفت اما از همان زمان هم تعیین بود که این استادیوم به بازی هفته هفدهم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس نمی رسد.

پایانی برای شایعه های عجیب در اهواز

با این شرایط، کاملا معین بود فولاد خوزستان باید در استادیوم غدیر اهواز از پرسپولیس میزبانی کند اما افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در نامه ای به باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد استادیوم غدیر نمی تواند میزبان بازی پرسپولیس باشد: با ارسال نامه ای به آقای کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، بیان کردیم نمی توانیم از بازی فولاد در هفته هفدهم برابر پرسپولیس در استادیوم غدیر میزبانی کنیم. استادیوم غدیر اهواز در مراحل پایانی بازسازی واقع شده است و با توجه به اینکه تماشاگران از بازی فولاد و پرسپولیس استقبال خوبی خواهند داشت، برگزاری این بازی در این استادیوم امکان پذیر نیست. با توجه به افتتاح استادیوم اختصاصی فولاد، این باشگاه می تواند در همین استادیوم از حریفان خود میزبانی کند و مردم خوزستان و طرفداران فولاد هم علاقه مند هستند از این استادیوم نظاره گر کار تیم خود باشند.

با این صحبت ها، شایعه های زیادی در خصوص میزبان فولاد خوزستان از پرسپولیس به وجود آمد که عجیب ترین آن، احتمال برگزاری بازی در استادیوم تختی آبادان بود. مساله ای که باورش خیلی سخت بود. اما در کنار آن شایعه شده بود با این اتفاق، محتمل است بازی فولاد و پرسپولیس در استادیوم فولاد آره نا برگزار گردد. شایعه ها لحظه به لحظه بیشتر می شد که حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد در استادیوم غدیر اهواز از پرسپولیس میزبانی خواهند کرد: در جلسه ای که با مهندس حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که بازی با پرسپولیس در استادیوم غدیر اهواز برگزار گردد و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

اما دلیل اینکه حیدری مخالف این میزبانی بود، مشکل نور استادیوم غدیر است که هنوز رفع نشده. برای حل آن فعلا راهی نیست جز اینکه ساعت بازی تغییر کند. با توجه به اینکه اهواز این روزها هوایی بهاری دارد، زود برگزار کردن بازی، هیچ مسئله ای برای 2 تیم ایجاد نخواهد کرد. رضایی در خصوص این مساله می گوید: بله، نور استادیوم غدیر اهواز مشکل دارد که باید دید می توان این بازی را زودتر برگزار کرد یا نه. اگر این بازی از ساعت 17 به 15 برسد هیچ مسئله ای ندارد و شرایط خوب است اما باید دید هیات فوتبال استان خوزستان و شورای تامین برای برگزاری این بازی که در روز یکشنبه خواهد بود، موافق هستند یا نه.

اگرچه زود برگزار شدن بازی ممکن است از تعداد تماشاچی های حاضر در استادیوم کم کند اما ظاهرا چاره ای جز این مساله وجود ندارد. چراکه فعلا پارکینگ استادیوم فولاد آره نا آماده نیست و نور استادیوم غدیر اهواز هم با مشکل روبرو شده.

230+230-9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12030

به "پایانی برای شایعه های عجیب در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانی برای شایعه های عجیب در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید