کاتای تیمی بانوان در امارات نقره گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، کاتای تیمی بانوان ایران در فینال لیگ جهانی امارات مقابل تیم ایتالیا نهاده شد و با پذیرش شکست مقابل این تیم صاحب مدال نقره این رقابت ها شد.

کاتای تیمی بانوان در امارات نقره گرفت

کاتای تیمی بانوان ایران در فینال لیگ جهانی امارات مقابل تیم ایتالیا نهاده شد و با پذیرش شکست مقابل این تیم صاحب مدال نقره این رقابت ها شد.در سومین و آخرین روز از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان در دوبی امارات که با حضور 737 کاراته کا از 86 کشور پیگیری شد. کاتای تیمی بانوان ایران با ترکیب مهسا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیری پی پیروز شد با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول راهی دیدار فینال گردد برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ایتالیا رفت و امتیاز 24.08 را کسب کرد و تیم ایتالیا به امتیاز 24.4 رسید تا تیم ایران عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و صاحب مدال نقره گردد.

تیم کشورمان ابتدا در گروه یک با تیم های کرواسی، روسیه، اسلواکی، الجزایر و استرالیا همگروه بود که پیروز شد امتیاز 23.26 را کسب کند و به عنوان تیم اول به دور دوم صعود کند. در دور دوم هم با تیم های کرواسی، روسیه و استرالیا مبارزه کرد و امتیاز 23.34 را بدست آورد و به عنوان تیم اول به فینال راه یافت.

5

mastanehtoline.ir: مجله مستانه، وبگاه گفتگو و انجمن بحث و تبادل نظر

kulu.ir: کولو: مجله جاذبه های گردشگری ایران

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12949

به "کاتای تیمی بانوان در امارات نقره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتای تیمی بانوان در امارات نقره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید