350 تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد در نمایشگاه تستا منعقد شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دبیرخانه تستا از انعقاد 350 تفاهم نامه بین شهرداری و فناوران در نمایشگاه تستا اطلاع داد و گفت: بیشترین تعداد تفاهم نامه ها در حوزه خدمات شهری بین فناوران و شهرداری منعقد شد.

350 تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد در نمایشگاه تستا منعقد شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از دبیرخانه شورایعالی عتف، مهدی پاکزاد، رئیس دبیرخانه تستا در مورد برگزاری دومین نمایشگاه تقاضای ساخت و فراوری ایرانی در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش دایر شد گفت: برای این نمایشگاه کارگروه تستا را تشکیل دادیم و پیگیر تفاهم نامه های منعقد شده تا حصول نتیجه و انعقاد قرارداد بودیم.

وی اضافه کرد: طراحی پرتابل جامع تقاضا و عرضه فناوری و نوآوری، تسهیل در فرایند دریافت تسهیلات و مشوق ها، برقراری ارتباط میان متقاضیان فناوری و فناوران، چاپ و انتشار نتایج و دستاورد های نمایشگاه از دستاورد های تستای سال جاری بودند.

وی با اشاره به بعضی احتیاجمندی های ارائه شده در نمایشگاه تستای 98 ادامه داد: قالب سازه ای سیک، سیستم مدیریت ساختمان هوشمند، اتصالات ضد سرقت در حفاظ های بزرگراهی، نرم افزار های مانیتورینگ روشنایی و نورپردازی، کفپوش های گرانولی زمین بازی بچه ها، موتور های الکتریکی بعضی از احتیاج های فناورانه در نمایشگاه تستا بودند.

پاکزاد اضافه کرد: همچنین گیربکس چپ پله برقی شیندلر، برد تغذیه پله برقی شیندلر، شفت هندریل پله برقی، دوربین تشخیص حریق از راه دور، ربات اتش نشان، ماسک های اضطراری کوچک، مبدل های پروتکلی و. از دیگر احتیاج های ارائه شده در این نمایشگاه بودند.

رئیس دبیرخانه تستا در مورد تعداد تفاهم نامه های منعقد شده در نمایشگاه به تفکیک هر یک از سازمانها- شرکت ها گفت: 36 تفاهم نامه و یک تفاهم نامه بیشترین و کمترین تعداد تفاهم ها بین سازمان ها-شرکت ها با شهرداری و صنایع بوده است. 44درصد تفاهم نامه ها دارای مبلغ و 56درصد بدون مبلغ منعقد شده اند.

وی با اشاره به میزان تفاهم نامه های منعقد شده در دومین نمایشگاه تستا گفت: از مجموع350 تفاهم نامه انعقاد شده 297 تفاهم نامه مربوط به شهرداری تهران می باشد.

به گفته پاکزاد، بیشترین تعداد تفاهم نامه ها در تستای دوم در حوزه خدمات شهری و کمترین در حوزه مبارزه با مواد مخدر بوده است. در مجموع 350 تفاهم نامه منعقد شده در نمایشگاه تستای سال 98 به ارزش تقریبی 12هزار میلیارد ریال منعقد شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65357

به "350 تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد در نمایشگاه تستا منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "350 تفاهم نامه به ارزش 12هزار میلیارد در نمایشگاه تستا منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید