شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از فردا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان نهایی همه رشته های دکتری سال 97 دانشگاه آزاد باید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 20 و 21 شهریور برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه نمایند.

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از فردا

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره دکتری تخصصی Ph.D با آزمون سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.org قابل مشاهده است.

پرونده تمامی پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال 97 برای احراز صلاحیت های عمومی تحت آنالیز است بنابراین ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تایید صلاحیت های عمومی توسط مراجع ذی صلاح خواهد بود.

پذیرفته شدگان با در دست داشتن مدارک لازم در زمان مشخص گردیده به محل های دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و آنالیز صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند.

چنانچه در هر زمان از ثبت نام و یا حین تحصیل واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنها ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سو استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

پذیرفته شدگان نهایی تمامی رشته ها باید شخصا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 20 و 21 شهریور برای ثبت نام به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir درج گردیده، مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان برای اطلاع از چگونگی ثبت نام ورودی های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی نیز مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی گردیده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، الکترونیکی، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، بروجرد، شیراز و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام به آدرس سایت آن واحدها مراجعه نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2839

به "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید