احمد نوراللهی، یک شماره هشت واقعی

به گزارش مجله سرگرمی، نوراللهی 4 توپ از حریف گرفت. یک موقعیت خلق کرد. هیچ نبرد هوایی را نباخت. 9 تا از 11 دوئل اش را برنده شد. شصت درصد از پاس هایش در زمین حریف به مقصد رسید و 2 سانتر موفق هم داشت.

احمد نوراللهی، یک شماره هشت واقعی

به گزارش خبرنگاران ، از سیوهای باورنکردنی بیرانوند و نمایش امیدوارکننده منشا و گلِ تماشایی نعمتی که بگذریم، می رسیم به احمد نوراللهی که مقابل السد نمایشی بی نظیر داشت. نوراللهی به همان اندازه که در حملات فعال بود و نقش پررنگی داشت، در دفاع هم متعهد نشان می داد و نقش ویژه ای در شب تاریخی پرسپولیس داشت.

احمد بدون اینکه خطا کند، 4 توپ از حریف گرفت. یک موقعیت خلق کرد. هیچ نبرد هوایی را نباخت. 9 تا از 11 دوئل اش را برنده شد. شصت درصد از پاس هایش در زمین حریف به مقصد رسید و 2 سانتر موفق هم داشت. همین نمایش نوراللهی منجر به این شد که برانکو در بین دو نیمه نقطه ضعف تیمش را به یاری این بازیکن بپوشاند.

پرسپولیس در نیمه نخست از سمت چپ آسیب پذیر نشان داده بود. به همین خاطر نوراللهی در نیمه دوم از هافبک راست به چپ منتقل شد تا به شایان مصلح یاری کند. تغییری که نتیجه داد و احمد سمت چپ پرسپولیس را هم بیمه کرد.

2 - 160

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5168

به "احمد نوراللهی، یک شماره هشت واقعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد نوراللهی، یک شماره هشت واقعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید