ادعای استادیوم آزادی، پرسپولیس خرجم را بدهد

به گزارش مجله سرگرمی، قانونا از آنجا که پرسپولیس میزبان است باید خودش هزینه های لازم در این زمینه را تامین کند اما به هر حال این تیم هم یک تیم دولتی است.

ادعای استادیوم آزادی، پرسپولیس خرجم را بدهد

به گزارش خبرنگاران،طبق برآوردی که مسوولان انجام داده اند تعمیرات و رفع ایرادهای ورزشگاه آزادی برای برگزاری فینال احتمالی لیگ قهرمانان آسیا حدود 15 میلیارد تومان هزینه دارد که باید در اسرع وقت انجام گردد.در این شرایط مسوول ورزشگاه آزادی اعتقاد دارد این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

فرهاد نیکوخصال سرپرست ورزشگاه آزادی می گوید:قانونا از آنجا که پرسپولیس میزبان است باید خودش هزینه های لازم در این زمینه را تامین کند اما به هر حال این تیم هم یک تیم دولتی است. از طرفی رسیدگی به ایرادات مجموعه آزادی مساله ای نیست که در بودجه سنواتی شرکت توسعه لحاظ گردیده باشد.این موضوعی است که حدود یک ماه پیش در بازدید نمایندگان AFC مطرح شد و به همین دلیل مسوولان شرکت توسعه بابت آن، پیش بینی در بودجه سال جاری خود نداشتند.

در واکنش به این صحبت جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید:من هنوز فرصت نکردم صحبت های آقای نیکوخصال را بخوانم.اما باید بگویم چنین بودجه ای در توان باشگاه پرسپولیس نیست.

وی در ادامه می گوید:ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی محسوب می گردد. ما هم آن را اجاره می کنیم. حاضریم هرگونه همکاری برای نشان دادن عظمت فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی داشته باشیم اما به تنهایی از عهده هزینه های آن بر نخواهیم آمد.ضمن اینکه حالا وقتش است تا بقیه ارگان ها و نهادها حمایت کامل داشته باشند تا پرسپولیس افتخار ملی برای فوتبال باشگاهی کسب کند.

ایرادهای اصلی ورزشگاه آزادی عبارت است از اینکه: ورودی میهمانان ویژه باید تفکیک شوند،صندلی های صندلی ویژه کم است، فروش بلیت با شماره صندلی انجام گردد، میکسزون باید مسقف گردد، پوسیدگی های سازه رفع گردد، رختکن داوران بازسازی گردد، آسانسور ورزشگاه باید تعمیر گردد و راه بیفتد یا در صورت لزوم به طور کامل تعویض گردد، اسکوربورد باید بازی را پخش کند.

گفته می گردد 12 میلیارد از 15 میلیاردی که صحبتش گردیده باید به خرید و نصب دوربین های امنیتی اختصاص داده گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1349

به "ادعای استادیوم آزادی، پرسپولیس خرجم را بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای استادیوم آزادی، پرسپولیس خرجم را بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید