بازگشت مارول به گیشه؛ فیلم ترسناک ما تا انیمیشن جدید پارامونت

به گزارش مجله سرگرمی، امروزه دانلود زیرنویس و پیدا کردن زیرنویس هماهنگ کار ساده ای محسوب می گردد و به راحتی می توانید از سایت دانلود زیرنویس فارسی ایران زیرنویس بهره ببرید.

بازگشت مارول به گیشه؛ فیلم ترسناک ما تا انیمیشن جدید پارامونت

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایران زیرنویس، کمپانی مارول بعد از فیلم های پلنگ سیاه، انتقام جویان: جنگ ابدیت و مرد مورچه ای و زنبورک، این بار با فیلم کاپیتان مارول به گیشه ها باز می گردد. فیلم کاپیتان مارول بسیار فراتر از انتظارات واقع شده و در سایت IMDb به مورد انتظارترین فیلم سال 2019 به انتخاب کاربران تبدیل شده است؛ حتی بالاتر از قسمت چهار فیلم انتقام جویان یعنی آخر بازی! فیلم کاپیتان مارول باید با فیلم ترسناک جدید جوردن پیل به نام ما و انیمیشن پارک شگفت انگیز به رقابت بپردازد. البته مقداری بعید است که این دو عنوان بتوانند از کاپیتان مارول پیشی بگیرند. در ادامه با معرفی این سه فیلم با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم که آثار ذکر شده را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

خبر ساخت فیلم Captain Marvel 2019 به ماه مه سال 2013 باز می گردد. در اکتبر 2014 مارول به صورت رسمی خاطرنشان کرد که عنوان فیلم کاپیتان مارول خواهد بود و کارول دنورز را به دنیای سینمایی مارول می آورد. به این ترتیب، مارول اولین فیلم سینمایی خود با موضوع یک ابرقهرمان زن را روی پرده های سینما می برد. کاپیتان مارول که توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می گردد، بیست و یکمین فیلم دنیای سینمایی مارول محسوب می گردد. دانلود زیرنویس فارسی فیلم Captain Marvel 2019هم مانند دیگر فیلم های مارول خواستار زیاد خواهد داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، کارول دنورز، ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون، جود لا، جما چان، جایمن هانسو و کلارک گرگ بازی می نمایند. داستان فیلم روی کارول دنورز تمرکز دارد که در ادامه به کاپیتان مارول تبدیل می گردد. دنورز یک خلبان نیروی هوایی آمریکا است که در طول یک سانحه، دی ان ای او با بیگانه ها ترکیب می گردد. این ترکیب باعث می گردد که دنورز به قدرت های ابرانسانی دست پیدا کند و از این قدرت ها برای برقراری عدالت استفاده می نماید.

جوردن پیل که با فیلم Get Out 2017 در اسکار 2018 تاریخ ساز شد، با یک فیلم ترسناک جدید باز می گردد. این فیلم که Us 2019 نام دارد، فیلمی در سبک ترسناک و وحشت روان شناختی است. خبر ساخت این فیلم در فوریه 2018 منتشر شد و در تابستان همان سال هم بیشتر بازیگران به پروژه ملحق شده بودند. در این فیلم لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، الیزابت ماس، یحیی عبدالمتین دوم و آنا دیوپ بازی می نمایند. این فیلم داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که برای تعطیلات به خانه ساحلی خود می روند. آنها انتظار دارند که اوقات خوشی را در کنار دوستان خود سپری نمایند اما اینکه سر و کله یک سری غریبه که بسیار شبیه آنها هستند و به نوعی همزاد آنها هستند، پیدا می گردد.به این ترتیب، آرامش این خانواده به تنش و هرج و مرج بزرگی تبدیل می گردد. این فیلم برای نخستین بار در تاریخ 8 مارس 2019 در فستیوال موسیقی جنوب از جنوب غربی به نمایش گذاشته می گردد و در تاریخ 22 مارس 2019 مصادف با 2 فروردین 1398 توسط یونیورسال پیکچرز توزیع می گردد. البته برای انتشار دانلود زیرنویس فارسی فیلم Us 2019 باید زمان بیشتری را صبر کنیم.

انیمیشن Wonder Park 2019 یکی دیگر از رقبای فیلم کاپیتان مارول است که توسط کمپانی های پارامونت و شبکه نیکلودئون تهیه شده است. جنیفر گارنر، میلا کونیس، متیو برودریک، کینن تامسون، کن جیونگ، جان اولیور، کت سوسی، دیوید کراس، نوربرت لئو بوتس و کوین چامبرلین همگی از صداپیشگان این انیمیشن پر ستاره هستند. اگر از هواداران این ستاره ها هستند، حتماً انیمیشن را با زبان اصلی و با استفاده از زیرنویس فارسی ببینید. برای دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Wonder Park 2019 می توانید از سایت ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com بهره ببرید. تریلر های منتشر شده از این انیمیشن بازخوردهای بسیار مثبتی داشته اند و کمپانی پارامونت را مجبور به گسترش دنیای این انیمیشن نموده است. پارامونت انیمیشن اعلام نموده است که یک سریال انیمیشنی بر اساس انیمیشن پارک شگفت انگیز در دست ساخت است و قرار است که در سال 2019 از شبکه نیکلودئون پخش گردد. داستان انیمیشن روی دختر 12 ساله ای به نام بریانا تمرکز دارد که یک پارک مخفی شگفت انگیز را در جنگل پیدا می نماید. با اینکه این پارک پر از سواری های هیجان انگیز و حیوان های بامزه است، اما این پارک در ناامیدی به سر می برد. در ادامه، بریانا متوجه می گردد که این پارک از تخیلات او نشأت می گیرد. این در حالی است که بریانا بعد از مرگ مادرش تا حدود زیادی قدرت تخیل خود را از دست داده است. با این حال، او با حیوانات سخنگوی این پارک همراه می گردد تا هم تخیل از دست رفته خود را بازیابد، و هم خوشی را به این پارک بازگرداند.

انتهای رپرتاژ خبری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12840

به "بازگشت مارول به گیشه؛ فیلم ترسناک ما تا انیمیشن جدید پارامونت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مارول به گیشه؛ فیلم ترسناک ما تا انیمیشن جدید پارامونت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید