علیپور: الهلال درس بزرگی به ما داد

به گزارش مجله سرگرمی، فصل پیش هم در نیمه نهایی در شرایط مشابهی با الهلال بازی کردیم و چند بازیکن اصلی مان را نداشتیم اما از آن شکست درس های زیادی گرفتیم و هم قسم گردیده ایم که این بار دست پر برگردیم.

علیپور: الهلال درس بزرگی به ما داد

به گزارش خبرنگاران ، علی علیپور از آن بازیکنانی است که کمتر در رسانه ها می بینیمش. امروز اما بعد از آخرین تمرین پیش از سفر به دوحه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش های آنها پاسخ داد. او شرایط پرسپولیس بعد از تساوی در دربی را این طور توصیف کرد: خدا را شکر تیم مان سرحال است. بعد از الدحیل، با سپیدرود و استقلال بازی کردیم که نمایش خوبی داشتیم. تنها تاسف مان این بود که نتوانستیم دربی را ببریم. البته یکی، دو صحنه مشکوک به پنالتی هم بود که یکی از آنها روی خود من رخ داد اما داور پنالتی نگرفت. با این حال با یک روحیه خوب به مصاف السد می رویم و مطمئن باشید اگر تاکتیک های برانکو را عملی کنیم، یک حماسه بزرگ می آفرینیم.

آقای گل سپس از دردسرهای پرسپولیس در این بازی گفت: متاسفانه انصاری و کامیابی نیا محروم هستند و ماهینی هم مصدوم گردیده. نبودن آنها قطعا کارمان را سخت خواهد نمود اما امیدواریم که دست پر از قطر برگردیم. فصل پیش هم در نیمه نهایی در شرایط مشابهی با الهلال بازی کردیم و چند بازیکن اصلی مان را نداشتیم اما از آن شکست درس های زیادی گرفتیم و هم قسم گردیده ایم که این بار دست پر برگردیم. درست است که کمبود زیاد داریم اما نقطه قوت ما کادرفنی با دانش مان است و در روز های اخیر همه تاکتیک های لازم را برای بازی با السد تمرین نموده ایم.

از علیپور انتقاد شد که چرا نتوانسته به عنوان مهاجم اول پرسپولیس در گلزنی چندان موفق باشد که او این طور پاسخ داد: این را که می گویید من مهاجم اول تیم هستم، قبول ندارم. من، منشا، نعمتی و عالیشاه در خط حمله بازی می کنیم و همه کوشش مان را برای موفقیت تیم انجام می دهیم.

2 - 270

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4145

به "علیپور: الهلال درس بزرگی به ما داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: الهلال درس بزرگی به ما داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید