قراب: استقلال مقابل السد جنگنده ظاهر شد، می توانیم نساجی را شکست دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است تیمش می تواند با عملکردی مشابه در دیدار برگشت با السد در لیگ قهرمانان آسیا، نساجی را هم شکست دهد.

قراب: استقلال مقابل السد جنگنده ظاهر شد، می توانیم نساجی را شکست دهیم

به گزا ش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، جواد قراب عضو هیات مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ارزیابی اش از آخرین شرایط این تیم گفت: بین نمایش استقلال در بازی رفت مقابل السد و بازی برگشت مقابل این تیم فاصله بسیاری وجود داشت و معین بود که روی تیم کار گردیده و کوشش بسیاری اجرا شده است. آنجه می توانم بگویم این است که مربیان و بازیکنان برای بهبود شرایط تیم خیلی زحمت کشیدند و این از عملکرد تیم داخل زمین معین بود. از کادر مدیریتی باشگاه هم تشکر می کنم که به خوبی پشت تیم بودند. استقلال نشان داده چه تیم خوب و جنگنده ای است. درست است که نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم ولی این نمایش یک بازگشت خیلی خوب بود به سطحی که همه انتظارش را دارند. همه تیم کوشش کردند و جنگیدند.

عضو هیات مدیره استقلال اضافه نمود: قطعا در بازی های پیش روی، استقلال سرحال تر از مصاف با السد را هم می بینیم. همانطور که شفر هم گفت، ما باید سطحی که مقابل السد داشتیم را در ادامه لیگ هم داشته باشیم. باید با تمام قدرت بجنگیم. استقلال در قطر تیمی جنگنده و قدرتمند بود و باید این روند را در لیگ و جام حذفی ادامه دهیم. لیگ برتر، جام حذفی و رقابت های آسیایی فصل آینده که چند ماه دیگر آغاز می گردد، پیش روی ماست. تازه پنج هفته از لیگ گذشته و استقلال خیلی هماهنگ تر گردیده است. از طرفداران هم بابت حمایت هایشان سپاسگزارم و معتقدم با ادامه حمایت های آنها، تیم بهتر می گردد.

قراب در سرانجام اضافه نمود: مطمئنم با تمریناتی که تیم پشت سر گذاشته، استقلال با قدرت به مصاف نساجی می رود و با کسب سه امتیاز این بازی سخت، دل طرفدارانش را شاد خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3537

به "قراب: استقلال مقابل السد جنگنده ظاهر شد، می توانیم نساجی را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراب: استقلال مقابل السد جنگنده ظاهر شد، می توانیم نساجی را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید