لزوم جمع آوری خودروهای اسقاطی رها گردیده از سطح شهر تهران

به گزارش مجله سرگرمی، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم جمع آوری خودروهای اسقاطی رها گردیده از سطح شهر تهران تاکید نمود.

لزوم جمع آوری خودروهای اسقاطی رها گردیده از سطح شهر تهران

به گزارش خبرنگاران، سیدحسن رسولی در نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری درخصوص خودروهای اسقاطی رها گردیده در سطح شهر تهران گفت: گزارشات دریافتی از برخی شهروندان و بازدیدهای شخصی اینجانب از سطح شهر حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی از خودروهای فرسوده در حاشیه خیابان های اصلی و فرعی مناطق و نواحی شهر به صورت رها گردیده پارک گردیده اند.

وی اضافه نمود: این اتومبیل ها که از عمری بالای 50 سال برخوردار هستند با چهره ای خاک خورده و فوق العاده کثیف علاوه بر اشغال بخش قابل توجهی از سطوح شهری، باعث ایجاد ترافیک و بی نظمی عبورومرور شهری گردیده و همچنین موجب نازیبایی چهره عمومی محلات گردیده اند. در حقیقت روان فردی و اجتماعی مردم را آزار می دهند.

رسولی ادامه داد: بر این اساس و طبق تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز از آنها و میدان ها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و در برطرف موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن از طریق ماموران خود اقدام نمایند. به این ترتیب از شهردار و معاون خدمات شهری شهر تهران خواستار تامین برنامه ای متناوب از حیث زمانی برای جمع آوری و انتقال این نوع خودروها به پارکینگ های عمومی و مشخص تکلیف نهایی موجود با جلب همکاری پلیس راهور و مسئولان قضایی هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: متعاقبا پس از دریافت عملکرد به مراجع مذکور گزارش کار را به محضر موکلین تقدیم خواهند کرد. از عموم شهروندان استدعا می کنم با مشارکت موثر خویش و اعلام این موارد به سامانه 137 و 1888 شهرداری در ارتقای شاخص زیست پذیری شهر، مدیریت شهری را کمک نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4534

به "لزوم جمع آوری خودروهای اسقاطی رها گردیده از سطح شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم جمع آوری خودروهای اسقاطی رها گردیده از سطح شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید